הליווי לבניית ההרצאה הגדולה שלך

1 על 1 להרצאה הבלתי נשכחת שחלמת עליה

לארוז את הקריירה, המומחיות או הסיפור שלך להרצאה שנוגעת בקהל, 

משפיעה וכן, גם מכניסה הרבה כסף.

זה לא “עוד הרצאה”. זו ההרצאה שיכולה לשנות הכול:
למתג אותך, להביא לקוחות, להציב אותך על הבמה הבאה — עם מסר שאי אפשר לשכוח.

אם את/ה כבר walk the talk — הגיע הזמן To Talk the walk.
לבנות הרצאה שהיא לא רק חכמה, אלא גם נוגעת, מזיזה ומניעה.
לא רק מקצועית – אלא כזו שנכנסת ללב, ופותחת דלתות.

הזמן שלך לעלות על במה, להישמע, להשפיע – ולהרוויח מזה.
וזה מה שאנחנו הולכות לעשות, ביחד.

הגיע הזמן שהמומחיות שלך תעלה לבמה, תמגנט קהל, תחזק את האוטוריטה שלך ותביא לקוחות.

עכשיו ברור שאפשר לבנות הרצאה לבד. אפשר גם לעלות על הבמה עם מצגת שנראית כמו שיעור היסטוריה ולהרגיש שהקהל משועמם,
או שאפשר להפסיק לנחש, ולעשות את זה עם ליווי מקצועי שבנה מאות הרצאות שבאמת מצליחות.

יש המון תוכניות שמלמדות “איך לבנות הרצאה”.
אבל פה? זו תוכנית שבה נולדות הרצאות שהופכות למותגים.
הרצאות שנשארות בלב של הקהל – ולא יורדות מהבמה.

 

כי זו לא רק שיטה, זה תהליך אסטרטגי שמבוסס על מאות הרצאות מצליחות.
הרבה מהמרצים והמרצות המצליחים בישראל – התחילו כאן.

הליווי הזה הוא ממוקד אבל יעיל ויוציא אותך עם הרצאה מעולה, שתיגע בקהל, תשאיר חותם משמעותי, תסחוף מחיאות כפיים ותצדיק תשלום כמו המרצים המובילים בשוק.

איך זה עובד?

נתחיל משיחת היכרות לוודא שיש כימיה, נמשיך בשאלון הכנה מקיף ואיסוף חומרים ואז ניפגש ליום שלם שבו נתחיל מגיבוש האסטרטגיה השיווקית של ההרצאה, נרכז את החומרים, נמצא את המסר, נדייק את התוכן, נפצח את החוויה הייחודית שהקהל יעבור ונבנה רצף של הרצאה עם מצגת. כן, זה יום גדוש אבל לגמריי אפשרי ומייצר תוצאות מעולות כשעובדים באופן מרוכז.

לאחר כשבועיים בהם נעשה שיעורי בית, נשלים חומרים, נדייק ונחדד, ניפגש פעם נוספת על הבמה, להריץ את ההרצאה מההתחלה ועד הסוף – עם הגברה, תאורה ווידאו, ואז נשב לעוד סבב של דיוקים, חידודים ושדרוגים.

וזהו, יש לך הרצאה וואו!

זה הכל?

תלוי בך, אפשר להמשיך לעוד שדרוגים להחלטתך:

> מצגת מעוצבת על ידי מעצבת גרפית

> ערב הרצאת השקה באולם שלנו עם קהל, הגברה, תאורה, צילום וידאו וסטילס

> פגישת שיווק ומכירה – לדייק את הטקסט השיווקי והחומרים השיווקיים על ההרצאה לפלאייר, אתר או דף נחיתה, נדייק את האסטרטגיה השיווקית, את הצעת המחיר והחוזה לארגונים שיאפשרו שיהיה קל וכיף למכור.

> וכמובן אפשר להמשיך להיפגש לפגישות נוספות בהתאם לצורך כדי להוסיף ולשדרג עוד (כי הרצאה זה מוצר שכל הזמן מתפתח במקביל להתפתחות שלך..)

ואם כבר יש לי הרצאה?

מדהים!

אפשר להיפגש לפגישת טורבו של 3 שעות ולהקפיץ את מה שכבר יש לרמה הבאה – לשדרג, לדייק ולהפוך אותה לחויה בלתי נשכחת.

מה מקבלים?

יום עבודה שלם לבניית ההרצאה ועוד פגישה של 3 שעות, 1 על 1 עם רותם שביט עד להרצאה המעולה שלך

אפשרות לאירוע השקה מרגש להרצאה שלך על הבמה שלנו מול קהל עם הגברה ותאורה, מצולם בוידאו וסטילס לטובת חומרי שיווק

בניית מבנה ההרצאה - פתיח מפתיע ומסקרן, מסע חוויתי לקהל, סיום שמשאיר חותם או מוכר ומבנה של מצגת בעיצוב ראשוני (שניתן לשדרג עם המעצבת שלנו)
וכמובן פיתוח סטוריטלינג ממוקד – להפוך את הסיפור שלך ללב הפועם של ההרצאה

קורס דיגיטלי מקיף לבניית הרצאה מעולה להשלמות תוספות ושדרוגים כולל פרקים על הומור בהרצאה, הרצאות זום ועוד

תרגול על הבמה עם הגברה, תאורה וסאונד, מצולם בוידאו, לטובת חזרה אפקטיבית וגם חומרים שיווקיים
וגם שחרור מפחד קהל – עם טכניקות מוכחות לביטחון ועמידה מלאת נוכחות

מאות לקוחות שמרצים בבמות הכי גדולות ובארגונים הכי יוקרתיים ומתפרנסים מהרצאה מרתקת, ובקרוב ממש גם אצלך

כמה פרטים ונחזור אליך עם עוד פרטים​

הליווי המקצועי ביותר

סיפור טוב מתחיל בסיפור טוב. ועכשיו צריך להמשיך… וזה מה שאני עושה. אני  מוצאת את הסיפורים הטובים שלכם, קטנים או גדולים, ועוזרת להפוך אתכם למספרים מעולים. גם כדי להשפיע ולרתק, וגם כי כשאנחנו בתוך הסיפור,
הקהל כבר לא מפחיד.

נעים מאוד, אני רותם שביט.
ואיפה אני בתוך הסיפור הזה?
מגיל קטן, תמיד רציתי שיראו אותי…

בכל אחת ואחד מאיתנו יש עדיין את הילד הקטן שרוצה שיראו אותו, כדי להרגיש משמעותי בעולם. הרבה פעמים בסיפור שלנו, יש איזה ניצוץ קטן, רמז, לתפקיד שלנו בעולם. ואם רק נדע לסדר את הסיפור, יקרה שם הקסם. אני רואה את זה כל הזמן אצל הלקוחות שלי.

מי אני? כנראה שאני סטוריסלרית (כן, ה-ס׳ היא לא טעות..), מרצה ומאמנת לדיבור בפני קהל ופיתוח כריזמה. חוץ מזה אני גם הבעלים של TalkMaster, ובתוך הטירוף של הקורונה, פיתחתי את הכריזמולטור – סימולטור לשיפור כריזמה במציאות מדומה, אותו חקרתי במסגרת התזה שלי. השליחות שלי היא לסייע לא.נשים ועסקים שיראו גם אותם. לשים את עצמם בקדמת הבמה ולספר את הסיפור שלהם כדי להגשים את המטרות שלהם.

תמונת תדמית רותם שביט
מבנה התוכנית

ניצור יחד הרצאה שתמצב אותך כאוטוריטה.

נגבש אסטרטגיה שיווקית להרצאה – נבין למי היא מכוונת, מיהו קהל היעד, איפה הוא נמצא ומהם הצרכים שלו. איך ההרצאה תגיע בדיוק למי שהיא צריכה ותשאיר חותם ומה מטרת ההרצאה.
נאסוף את החומרים, נבין מהו המסר המרכזי, מהו המסע החוויתי אליו יוצא הקהל ועם מה הוא נשאר בסוף ההרצאה.

נתכנן את ה-flow של ההרצאה בצורה שתרתק את הקהל מההתחלה ולכל אורך הדרך ולבסוף נעניק לה את השם שימשוך את הקהל הרלוונטי.
בסוף השלב הזה תיהיה לך הרצאה מרתקת ומעוררת השראה, שתעזור לך להפוך לאוטוריטה ולמנף את העסק בכמה רמות למעלה.

אחרי שתכננו ובנינו את ההרצאה, אנחנו הולכים לגלות את הסודות שיהפכו אותך למרצה.ת על שסוחף.ת את הקהל, מרתק.ת אותם לתוכן של ההרצאה וגורם.ת להם לחכות לך בסוף ההרצאה ולבקש עוד.

בחלק הזה נלמד את הסודות של המרצים הגדולים ונתרגל איך לשדר ביטחון וכריזמה סוחפת ונחסל את פחד הקהל (אם יש לך).

חלק זה יכלול גם תכנים דיגיטליים ועיקרו תרגול על הבמה עם הגברה תאורה, ווידאו, בהם נתרגל את ההרצאה, נדייק עוד את ההרצאה כך שתיהיה מוכנה לצאת לאור ולסחוף את הקהל.

בהתאם לצורך: חלק זו הוא תוספת בהתאם לצורך שלך.

בחלק הזה אנחנו ההרצאה  הולכת לצאת לאור ולהתחיל למשוך מתעניינים ראשונים,
נבנה ביחד עמוד באתר, דף נחיתה או פלאייר, שיעורר את הסקרנות של מתעניינים בהרצאה ויגרום להם להבין שהם חייבים לשמוע אותה או להביא אותה אליהם לארגון.

בנוסף נתכנן את מהלך השיווק של ההרצאה, נבין איך, מתי ואיפה משווקים אותה כדי למו

ולבסוף נבנה את התשתית לקלוט לקוחות דרך הצעת מחיר אטרקטיבית, חוזה, שיחת מכירה אפקטיבית וסגירה.

הכלים החשובים למרצים שנלמד במהלך התוכנית

  • איך יודעים שהנושא הוא אטרקטיבי ומעניין ואיך מוצאים נושא כזה?
  • הגדרה של קהל היעד ומטרות ההרצאה
  • מציאת והגדרת המסר הייחודי שלך
  • איך הופכים סיפור אישי להרצאה מעוררת השראה?
  • איך לוקחים תחום מומחיות ומנגישים אותו לקהל הרחב

נגלה מהם המרכיבים הדרושים להרצאה מעולה

  • איזה אלמנטים חשוב שיהיו כדי לפנות לכלל האנשים בקהל
  • נבין את חשיבות הסיפורים ונגלה איך למצוא את הסיפורים המתאימים להרצאה
  • נלמד כלים של סטוריטלינג שיעזרו לנו לבנות בצורה מרתקת את הסיפורים וגם לספר אותם
  • נלמד איך ליצור הצגה עצמית זכירה ומסקרנת שתגרום לחיבור חזק עם הקהל 
  • ונגלה איך לאסוף את התכנים והחומרים מהם נבנה את ההרצאה

נחשף למרכיבים נוספים שרצוי להוסיף להרצאה ויהפכו אותה מטובה למעולה, כך שניצור לקהל חויה מרתקת, מפתיעה ויצירתית.

  • איך לפתוח בצורה סוחפת שתגרום לקהל להבין ששווה לו להקשיב
  • איך לסיים בצורה שתשאיר חותם ותניע לפעולה
  • איך לשלב עזרים ואלמנטים מפתיעים אחרים
  • איך לשלב הומור
  • איך ליצור שיאים בהרצאה ולהזניק את הקשב של הקהל
  • איך לייצר מעורבות של הקהל 
  • איך לתת להרצאה שם יצירתי שיגרום לקהל לבוא

נגבש את התכנים, הסיפורים והחומרים שאספנו למבנה מדוייק של הרצאה.

  • נבין איך לבחור מה נכנס ומה לא
  • נלמד מבנים שונים של הרצאות ובעזרתם נבנה את מבנה ההרצאה שלנו
  • נבין מהו האורך הנכון להרצאה
  • ואיך לבדוק שההרצאה עובדת

נגלה כלים חשובים להתגבר על הפחד ולשדר ביטחון.
נבין איך מתכוננים לקראת הרצאה כדי להגיע מלאי ביטחון ומה עושים כשמרגישים קושי או אפילו בלאק אאוט במהלך הרצאה.
נבין איך לרתום פחד להתרגשות ואיך להתמודד עם מה שאי אפשר להתכונן לו.

נעבוד על האופן בו אנחנו מעבירים את ההרצאה לקהל.

  • איך לפתח כריזמה שתכבוש את הקהל ותגרום לו לא להוריד מאיתנו את העיניים 
  • איך להשתמש בקול ובשפת הגוף כדי להעביר את המסרים שלנו
  • מה לעשות עם הידיים והעיניים ואיפה כדאי לעמוד
  • איך לרתק את הקהל מהרגע הראשון, להתחיל חזק וליצור רושם ראשוני מעולה
  • איך לרגש את הקהל 
  • איך להפוך למרצה שאני חולמ.ת להיות

נעבוד על ההכנה לקראת ההרצאה:

  • איך לזכור את ההרצאה
  • איך להתכונן להרצאה
  • מה לוודא לפני שמגיעים להרצות
  • מה להביא איתנו להרצאה
  • מה ללבוש (וגם מה לא)
  • ואיך להתכונן לקהל הספציפי

נעסוק בחיבור שלנו כמרצים עם הקהל:

  • איך ליצור חיבור חזק ולשלב אותו בהרצאה
  • איך לענות על שאלות גם אם לא ציפינו להן
  • איך להתמודד עם תקלות תוך כדי ההרצאה
  • איך להתמודד עם הפרעות והסחות דעת

נניח את היסודות לשיווק ההרצאה:

  • נגלה מה צריך שיהיה לנו כמרצים
  • האם חייבים אתר ו/או רשתות חברתיות ואילו
  • נבין איך לכתוב טקסט על ההרצאה שמסקרן ומושך לבוא
  • ואיזה עוד תכנים נצטרך כדי למכור בקלות

נתחיל להרוויח מההרצאה המעולה שלנו

נבין איך להגיע לקהל שלנו ואיך להיכנס להרצות בחברות וארגונים

  • איך ולמי פונים
  • איך לתמחר הרצאה
  • מה חשוב שיהיה בפניה לארגון
  • איך להוביל לסגירה של הרצאה ועוד הרצאה ועוד
  • האם צריך חוזה
  • איך לייצר עוד הרצאות ולסגור בקלות
  • איך להביא המלצות ולגרום ללקוחות לשמוח להמליץ עליך
  • איך להרוויח מהרצאות לקהל הרחב
  • איזה סוגי הרצאות קיימים ואיך מרוויחים גם מהרצאה בהתנדבות
  • איך להניע את הקהל לפעולה
  • ואיך למכור בסוף הרצאה

איך ממשיכים מפה ויוצאים לדרך בצורה חלקה

מה עוד?

אימון בכריזמולטור

סימולטור מציאות מדומה להגברת כריזמה שפותח ונחקר במסגרת התזה שקיבלה הצטיינות ופורסמה במגזין הניהול בהוצאת אוניברסיטת קיימבריג׳.

בלי לשנן מדפים

בלי דפים, בלי כתיבה, בלי לשנן, אבל עם המון אנרגיה, רגש, זרימה עם הקהל, שיטה שתאפשר לך להיות 100% את/ה על הבמה בנינוחות ונוכחות, ובלי הלחץ לשנן בעל פה.

ליווי אישי להצלחה שלך

רותם שביט שבנתה הרצאות וליוותה לבמות את טובי המרצים בארץ, בליווי אישי, ממוקד שיצר תוצאות למאות מרצים ומרצות.

כל מה שדרוש למרצה

אפשרות להתייעץ על כמה מה שחייבים לדעת ולהכיר כמרצים מצליחים, איך לתמחר, איך להגיע לארגונים, איך להתכונן להרצאה, איך לשלב הומור, איך להפעיל את הקהל ולוודא שישתפו פעולה, איך להעביר הרצאה מרתקת גם בזום ועוד ועוד

בין לקוחותינו

מה מספרים?

כמה פרטים ונחזור אליך עם עוד פרטים​