לארוז את הקריירה והמומחיות שלך להרצאה, להשפיע ולעשות מזה כסף.
אם אתם מאסטרים בתחום שלכם ואתם walk the talk,
אתם יכולים גם to talk the walk.
לקחת את עולם התוכן שלכם, בו אתם אלופים, וליצור ממנו הרצאה מעולה שגם תחזק את האוטוריטה שלכם, גם תרחיב עבורכם את קהל היעד הפוטנציאלי וגם…. תעשו מזה כסף.
תוכנית הליווי כוללת כשלושה חודשי ליווי, בהם 6 פגישות אישיות, חמישה מפגשים קבוצתיים ופורטל דיגיטלי מקיף עם כל מה שדרוש למרצה מעולה מהיציאה לדרך ועד המכירה של ההרצאה. בתום תהליך הליווי האישי תהיה לך ביד את ההרצאה הזו, שתמיד הרגשת שחייבת לקרות.
6 מפגשים ליווי אישיים 1 על 1 עם רותם שביט
אירוע פיילוט להרצאה שלך על הבמה שלנו מול קהל חי- ההרצאה מצולמת בוידאו
וסטילס כדי שאפשר יהיה להשתמש בחומרים לשיווק ההרצאה שלך
בניית מצגת אישית להרצאה שלך
משרדינו ביהוד-מונוסון
גישה נוחה וחניה חופשית
מפגשי תרגול פרונטלי בקבוצות קטנות, עבודה על ההגשה והנוכחות עם משוב מעמיק
מאות בוגרים שכבר החלו למכור את ההרצאות המרתקות שלהם בבטחון
סיפור טוב מתחיל בסיפור טוב. ועכשיו צריך להמשיך… וזה מה שאני עושה. אני מוצאת את הסיפורים הטובים שלכם, קטנים או גדולים, ועוזרת להפוך אתכם למספרים מעולים. גם כדי להשפיע ולרתק, וגם כי כשאנחנו בתוך הסיפור,
הקהל כבר לא מפחיד.
נעים מאוד, אני רותם שביט.
ואיפה אני בתוך הסיפור הזה? מגיל קטן, תמיד רציתי שיראו אותי…
בכל אחת ואחד מאיתנו יש עדיין את הילד הקטן שרוצה שיראו אותו, כדי להרגיש משמעותי בעולם. הרבה פעמים בסיפור שלנו, יש איזה ניצוץ קטן, רמז, לתפקיד שלנו בעולם. ואם רק נדע לסדר את הסיפור, יקרה שם הקסם. אני רואה את זה כל הזמן אצל הלקוחות שלי.
מי אני? כנראה שאני סטוריסלרית (כן, ה-ס׳ היא לא טעות..), מרצה ומאמנת לדיבור בפני קהל ופיתוח כריזמה. חוץ מזה אני גם הבעלים של TalkMaster, ובתוך הטירוף של הקורונה, פיתחתי את הכריזמולטור – סימולטור לשיפור כריזמה במציאות מדומה, אותו חקרתי במסגרת התזה שלי. השליחות שלי היא לסייע לא.נשים ועסקים שיראו גם אותם. לשים את עצמם בקדמת הבמה ולספר את הסיפור שלהם כדי להגשים את המטרות שלהם.
ניצור יחד הרצאה שתמצב אותך כאוטוריטה.
נבין מהו המסר המרכזי, מי הקהל ומה מטרת ההרצאה.
נתכנן את ה-flow שלה בצורה שתרתק את הקהל מההתחלה ולכל אורך הדרך ולבסוף נעניק לה את השם שימשוך את הקהל הרלוונטי.
בסוף החלק הזה תיהיה לך הרצאה מרתקת ומעוררת השראה, שתעזור לך להפוך לאוטוריטה ולמנף את העסק בכמה רמות למעלה.
חלק זה יכלול פגישות אישיות ותכנים דיגיטליים.
אחרי שתכננו ובנינו את ההרצאה, אנחנו הולכים לגלות את הסודות שיהפכו אותך למרצה.ת על שסוחף.ת את הקהל, מרתק.ת אותם לתוכן של ההרצאה וגורם.ת להם לחכות לך בסוף ההרצאה ולבקש עוד.
בחלק הזה נלמד את הסודות של המרצים הגדולים ונתרגל איך לשדר ביטחון וכריזמה סוחפת ונחסל סופית את פחד הקהל (אם יש לך).
חלק זה יכלול תכנים דיגיטליים ועיקרו מפגשי תרגול פרונטליים בהם נתרגל את ההרצאה מול קהל קטן, תקבלו פידבק מעמיק ותיהיו מוכנים לעלות לבמה ולסחוף.
בחלק הזה אנחנו הולכים להוציא את ההרצאה שלך לאור ולהתחיל למשוך אלייה מתעניינים ראשונים,
נבנה ביחד דף נחיתה או פלאייר, שיעורר את הסקרנות של מתעניינים בהרצאה ויגרום להם להבין שהם חייבים לשמוע אותה או להביא אותה אליהם לארגון.
בנוסף נתכנן את מהלך השיווק של ההרצאה, נבין איך, מתי ואיפה משווקים אותה כשהדגש הוא על סגירת ההרצאה הראשונה שלך.
ולבסוף נבנה את תסריט המכירות שיהפוך מתעניינים ללקוחות משלמים ונכין את התשתית לקלוט לקוחות דרך הצעת מחיר אטרקטיבית, חוזה וסגירה.
נגלה מהם המרכיבים הדרושים להרצאה מעולה
נחשף למרכיבים נוספים שרצוי להוסיף להרצאה ויהפכו אותה מטובה למעולה, כך שניצור לקהל חויה מרתקת, מפתיעה ויצירתית.
נגבש את התכנים, הסיפורים והחומרים שאספנו למבנה מדוייק של הרצאה.
נגלה כלים חשובים להתגבר על הפחד ולשדר ביטחון.
נבין איך מתכוננים לקראת הרצאה כדי להגיע מלאי ביטחון ומה עושים כשמרגישים קושי או אפילו בלאק אאוט במהלך הרצאה.
נבין איך לרתום פחד להתרגשות ואיך להתמודד עם מה שאי אפשר להתכונן לו.
נעבוד על האופן בו אנחנו מעבירים את ההרצאה לקהל.
נעבוד על ההכנה לקראת ההרצאה:
נעסוק בחיבור שלנו כמרצים עם הקהל:
נניח את היסודות לשיווק ההרצאה:
נתחיל להרוויח מההרצאה המעולה שלנו
נבין איך להגיע לקהל שלנו ואיך להיכנס להרצות בחברות וארגונים
איך ממשיכים מפה ויוצאים לדרך בצורה חלקה
פרק בונוס נוסף: איך להפוך את ההרצאה להרצאת זום מרתקת. איך להתגבר על הפחדים הטכניים ולהשתמש בזום בקלות כדי להעביר את ההרצאה גם בתקופת הקורונה וגם אחריה (כי הרצאות בלי חיפוש חניה פה כדי להישאר)
לשיתופים, שאלות ודילמות שלכם, לסייע ללוות ולייעץ לאורך כל הדרך.
פרק בונוס בנושא של בניית מצגות מעולות, שיקדמו את ההרצאה ויהיו נעימות לקהל. עם הרבה טיפים חשובים כדי לעשות את זה בכיף ובקלות. (אזהרה: זה ממכר!)
כדי שנוכל לוודא שאתם ״על זה״ וללוות אתכם
זה הטלפון וגם מקום להשאיר פרטים, מה שיותר נח:
זה הטלפון וגם מקום להשאיר פרטים, מה שיותר נח: