תרגיל: בדיקת הנושא שלכם
1. חפשו ברשת על הנושא שלכם ותראו מה המצב של הרצאות בנושא הזה.
2. התייעצו עם אנשים בקבוצות וברשתות – האם היה מעניין אותם לשמוע הרצאה על.. מה הייתם רוצים לדעת על תחום המומחיות שלי?
אם יש לכם רשימת תפוצה – דוורו אותה עם שאלה או אפילו עם שאלון התעניינות בהרצאה מה היו רוצים לשמוע, האם היו מגיעים להרצאה בנושא? ופרטים כמובן – כדי שתוכלו לעדכן אותם.
3. נסו להגיע לאנשי קשר שיכולים להיות קהל היעד ושאלו אותם אם היו רוצים להביא אליהם הרצאה בנושא? האם היו אצלם הרצאות בתחום?
כמה שאלות כדי להיות בטוחים שזה הנושא שלכם:
1. האם אתם אוהבים את הנושא?
2. האם הנושא מעניין מעניין אתכם?
2. האם הנושא מעורר בכם התלהבות כשאתם חושבים עליו או כשאתם חושבים על זה שתעבירו אותו הלאה?
3. האם יש לכם חיבור אישי לנושא?
4. האם אתם מביאים חידוש כלשהו?
5. האם יש לכם מספיק ניסיון/ידע לדבר על הנושא?
6. האם זה נושא שאפשר להבין אותו במשך של הרצאה (כשעה)?
סרטון איך לעבוד עם גוגל טרנדס?