חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תרגיל:

הכינו בצורה מושקעת את חלק המכירה בהרצאה (במצגת או בע״פ בהתאם להרצאה):

  • מהו המוצר הספציפי שאתם מציעים – הצעה קונקרטית
  • מהם הכאבים/הצרכים של הקהל, מהו הפתרון שהמוצר עונה עליו
  • אפקט מחסור – זמן/כמות
  • הוכחות חברתיות – המלצות של לקוחות מרוצים ואיך המוצר השפיע עליהם
  • אילו רמזים לקראת המכירה תוכלו לפזר לאורך ההרצאה (תזכורות על המוצר, סיפורים ודוגמאות להשפעות שלו כחלק מההרצאה)?
  • באיזה אופן תאספו פרטים מלקוחות (למלא כתוב, דוכן שיגיעו להירשם..) ואיך אתם נערכים לבצע את המכירה עצמה במקום מבחינת תשלום (אם תבצעו במקום הסיכוי לסגירות עולה מאשר לחזור ללקוחות למחרת).

תפריט נגישות