הרצאה לעובדים – איך בוחרים הרצאה שמועילה גם לעובד.ת וגם לארגון?

הרצאות לעובדים נחלקות לשלושה סוגים מרכזיים – הרצאות חוויתיות כמו סדנאות צחוק וגיבוש, הרצאות עובדים מקצועיות המשמשות להתמקצעות בכלים כמו למשל מערכות CRM וגיליונות אלקטרונים, והרצאות העשרה או שידרוג מיומנויות.
אילו הרצאות תורמות לתחושת המחוברות של העובדים והפיתוח האישי שלהם, ואילו גם עשויות לתרום לשורה התחתונה בעסק?

מדוע מזמינים הרצאות לעובדים? (במה ואיך זה משפר/מגבש אותם)

הרצאות לעובדים בארגונים, מוזמנות לאורך השנה ובעיקר לקראת סופה לכמה מטרות עיקריות. הרצון לגבש, או לצ’פר עבור פעילות עסקית מוצלחת, הרצון להתמקצע, או לשם השראה והעשרה מגורמי מקצוע חיצוניים כמו מרצים.

החוויה המשותפת שעוברים העובדים בשעה-שעתיים של הרצאה, מייצרת שיח משותף וקרקע פוריה להמשך תקשורת אפקטיבית וחיובית בין העובדים וההנהלה.

הרצאות לעובדים – כיף או ייעול עסקי?

האם הערך של הרצאת הכנת שוקולד ביתי או שיפור זוגיות כערכה הרצאת ניהול עובדים ושיפור יכולות דיבור באנגלית? במידה מסוימת כן. כאמור, החוויה מייצרת חיבור משותף ולכן מקובל לראות את ההרצאות הארגוניות קודם כל ככלי מאחד ומגבש. ככל שההרצאה לעובדים מקצועית ונישתית יותר, כך היא פחות מיועדת לחוויה כיפית ומגבשת ופחות תורמת להם גם מחוץ לשעות העבודה.
כאשר ארגון מעניק לעובדיו הרצאות שהן לא רק משחק בזמן נופש ומצד שני לא התמקצעות במערכת ה E.R.P הארגונית, הוא מאפשר להם ‘לקחת איתם’ את המסקנות והחוויה לעולמות שמחוץ למשרד. סקרי שביעות רצון של עובדים, מראים כי הרצאות העשרה מסוג זה, המעניקות לעובד כלים מקצועיים לצד כלים אישיים, נחשבות למבוקשות ביותר!

הרצאות עמידה מול קהל / סטוריטלינג, איך זה ישפר לכם את השורה התחתונה?

הרצאות דיבור ועמידה מול קהל/סטוריטלינג בהנחיית המומחית לתחום ולפיתוח כריזמה רותם שביט, מנכ”לית בית הספר למרצים Talkmaster, מעניקות לעובדות ולעובדים בארגונים כלים יומיומים להתמודדות בעבודה ובחיים. הקהל יוצא עם יכולות משודרגות להעברת מסר ברור, עמידה איתנה על במות ומול קהל בכל סדר גודל, התמודדות עם מצבי מגוונים בתקשורת בינאישית והעברת סיפור בצורה מרתקת ובלתי נשכחת כך שיענה על המטרות שלהם – להעביר מסר, לשכנע, למכור או לרתום.

כל אלה, הן מיומנויות שנחשבות רכות, אך ההשפעה שלהן על שורת הרווח היא עצומה! כך למשל מספרת שלומית חזן- “אחרי עשרות  שנים על במה, לא הבנתי מה הקורס הזה יכול להועיל לי? כבר במפגש הראשון הבנתי. בקורס קיבלתי קודם כל משוב כנה מרותם, תוכן מקצועי מדייק ואיכותי, למדתי איך להתכונן ולעשות חזרות.. למדתי לדייק ולהעביר את התוכן. אני מודה על ששדרגו את הפרזנטציות שלי לאין ערך ואני מרגישה שקיבלתי מעל ומעבר.”

גם מיכל ג’ורנו, ראש ענף חקר ופיתוח הדרכה בחיל האוויר סיפרה אחרי ההרצאה שהזמינה למפקדי יחידות ההדרכה של חיל האויר: ” למי שמחפש מרצה מעולה בתחום הstory telling והעברת מסרים…רוצה להמליץ על רותם שביט. הרצאה מרתקת המחברת בין רציונאל וכלים פרקטיים שניתן ליישם במיידית. מומלץ בחום.”

נשמח לתאם לארגונכם הרצאה לעובדות ולעובדים, בהתאם למטרות, סוג, אופי וגודל המשרד. השאירו הודעה או התקשרו עכשיו.

אהבתם? שתפו עם חברים, הם יודו לכם

ויש גם ניוזלטר, בלי חפירות. רק טיפים, חדשנות והפתעות ממני.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך

זהו? החיים ממשיכים?

מה שלומך? מקווה שאת בסדר אחרי הימים המורכבים שעברו עלינו.האמת שזה לא נתפס כל פעם מחדש כמה מהר אנחנו קמים כעם.בוקר אחד כולנו עוד עוקבים

קרא עוד »

רוצה לחגוג איתי?

לא רק עוד יום הולדת. היום אני בת 39. יומולדת אחרון לעשור.מכירים את זה שיום הולדת מרגיש קצת כמו סימן דרך?כמו עצירה קטנה בשוליים של

קרא עוד »