גיא קצוביץ' האופטימייזר ואני על דיבור בפני קהל

האם כריזמה זה משהו שנולדים איתו או שאפשר ללמוד ולפתח אותו?

ובכלל למה זה חשוב…?

לאחרונה יצא לאור פרק בפודקאסט של גיא קצוביץ – האופטימייזר, אחד האנשים המצליחים המוכשרים, והכריזמטיים.

גיא ואני שוחחנו על כריזמה מהרבה מאוד היבטים, נגענו בכלים שממש עוזרים לשדרג את מנת הכריזמה איתה הגענו לעולם, ודיברנו גם על סטוריטלינג ובכלל עמידה בפני קהל. 

אז… אם כריזמה, סטוריטלינג ודיבור בפני קהל מעניינים אותך,

אני מזמינה אותך לקחת אותי איתך לדרך, להאזנה לפרק בו התארחתי בפודקאסט של גיא קצוביץ כי כריזמה אפשר ללמוד.
מחכה לך שם.

אהבתם? שתפו עם חברים, הם יודו לכם

ויש גם ניוזלטר, בלי חפירות. רק טיפים, חדשנות והפתעות ממני.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך

יש לך יותר מדי מה להגיד?

יש אנשים עם בעיה הפוכהממה שנהוג לחשוב.לא חסר להם ידע.לא חסר להם ניסיון.לא חסרים להם סיפורים,תובנות, דוגמאות, זוויות. יש להם יותר מדי מה להגיד. ואז, כשצריך

קרא עוד »

איך נוצרת הרצאה מעולה?

יש מיתוס כזה בעולם ההרצאותאו שיש לך את זה או שאין.או שנולדת עם כריזמה,או שתמיד תהיה הרגשה של “כמעט”. אבל האמת הרבה יותר פשוטה (ומרגיעה)הרצאה

קרא עוד »