אפשר לשנות את הסיפור שלנו?

מה דעתכם?

אפשר לשנות את הסיפור שלנו?

במשך שנים הייתי בטוחה שאני לא מצחיקה.

יש לי שתי אחיות מאוד מצחיקות ואני תמיד הייתי האחות הבכורה,

האחראית והרצינית.

לפני כמה חודשים, החלטתי שאני משנה את הסיפור שלי

וכמו שאני מלמדת תלמידים שלנו, לצאת מאיזור הנוחות,

להעז ולשים את עצמם בפרונט,

החלטתי שאני הולכת להתמודד

עם הבמה שהכי מלחיצה אותי,

במת הסטנד אפ.

אז במשך 10 שבועות,

עשיתי סטנד אפ על במת הקאמל קומדי קלאב,

כל שבוע נתתי קטע של כמה דקות.

זה היה אתגר רציני…

הרבה פעמים מלחיץ, מפחיד ולפעמים גם מבאס (אם הקהל לא צחק)

אבל התחושה של ההתמודדות עם הפחד

והניצחון שלו,

גרמה לי להרגיש בעננים

את הקטע הראשון שלי עשיתי בדיוק על זה, על פחדים וההתמודדות איתם.

אם בא לכם לשמוע את קטע הסטנד אפ הראשון שלי, יש לינק בהמשך המייל,

תהיו עדינים איתי, זו היתה הפעם הראשונה…

רוצים גם לשנות את הסיפור שלכם?

הנה הרצאת טד מצויינת על לשנות את הסיפור.. לינק על התמונה

 

אז

אם מרגיש לך שהגיע הזמן לשנות את הסיפור שלך

להתגבר על הפחד

לשים את עצמך בקדמת הבמה

להרגיש בנוח לדבר בפרזנטציה, הרצאה או פגישה חשובה

להוציא את האני הפנימי שלך החוצה

להשמיע את הקול שלך בביטחון

לסחוף, לרתק ולהשפיע

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו למסע משמעותי

5 מפגשים של 3 שעות עם הרבה כלים

לעשות את זה מול קהל

וכמובן תרגול והתנסות.

בואו להצטרף למשפחת טוקמאסטר

אהבתם? שתפו עם חברים, הם יודו לכם

ויש גם ניוזלטר, בלי חפירות. רק טיפים, חדשנות והפתעות ממני.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך

יש לך יותר מדי מה להגיד?

יש אנשים עם בעיה הפוכהממה שנהוג לחשוב.לא חסר להם ידע.לא חסר להם ניסיון.לא חסרים להם סיפורים,תובנות, דוגמאות, זוויות. יש להם יותר מדי מה להגיד. ואז, כשצריך

קרא עוד »

איך נוצרת הרצאה מעולה?

יש מיתוס כזה בעולם ההרצאותאו שיש לך את זה או שאין.או שנולדת עם כריזמה,או שתמיד תהיה הרגשה של “כמעט”. אבל האמת הרבה יותר פשוטה (ומרגיעה)הרצאה

קרא עוד »